Projectleider informatiemanagement (24-32 uur)

Projectleider informatiemanagement (24-32 uur) - 24202

  • 24-32 uur
  • fulltime,parttime
  • Gelderland

Je bent de verbindende factor tussen de brandweer en de afdeling Informatievoorziening en ICT. Je pakt verschillende klussen rond informatiemanagement op en je bent verantwoordelijk voor het eindresultaat.

Omschrijving van de opdrachtgever:
Deze overheidsorganisatie werkt 24 uur per dag, 7 dagen per week aan publieke veiligheid en gezondheid voor 700.000 inwoners in 15 Gelderse gemeenten. Voor de afdeling Informatievoorziening en ICT van de brandweer zijn wij op zoek naar een projectleider.

Samen met de adviseurs informatiemanagement ben je het aanspreekpunt voor afdelingsmanagers bij informatievraagstukken. Naast de brandweer kun je ook worden ingezet op andere afdelingen binnen de organisatie.

Wat ga je doen:

  • Je analyseert werkprocessen en signaleert verbeteringen in relatie tot bestaande en nieuwe informatiesystemen en houdt hierbij rekening met (digitale) archivering, privacy en informatiebeveiliging en de huidige wet- en regelgeving.
  • Je bent de verbindende factor tussen de organisatie en ICT en werkt goed met alle partijen samen.
  • Je zorgt dat de ontwikkelingen en innovaties in het vakgebied toepasbaar worden binnen de organisatie, waarbij je steeds helder maakt wat de meerwaarde is.
  • Je adviseert en ondersteunt meerdere projecten vanuit informatiemanagement.
  • Je draagt bij aan de beleidsvorming en verbetering van informatiegestuurd werken.
  • Je neemt deel aan verschillende overleggen en bent op de hoogte van trends en ontwikkelingen op het gebied van informatiemanagement.

Wij vragen:

  • Je hebt een hbo-opleiding op het gebied van informatiemanagement of vergelijkbaar afgerond.
  • Je hebt recente ervaring opgedaan als adviseur informatiemanagement.
  • Je hebt recente ervaring met het leiden van (complexe) informatievraagstukken en de vertaling naar passende oplossingen.
  • Je hebt recente ervaring met het verbeteren en digitaliseren van bedrijfsprocessen en het aanpassen van gerelateerde informatiesystemen. Hierbij hield je rekening met:
    • (digitale) archivering;
    • privacy en informatiebeveiliging;
    • recente wet- en regelgeving.
  • Je hebt bij voorkeur ervaring:
    • met het ontwikkelen, inrichten, verbeteren en voortdurend optimaliseren van de informatievoorziening in ondersteunende processen.
    • bij een overheidsorganisatie en daarmee zakelijk inzicht in processen binnen deze tak.
  • Je bent dinsdagmiddag 14 mei beschikbaar voor een gesprek bij de organisatie.

Standplaats:
Gelderland, hybride werken is in afstemming mogelijk

Wij bieden:
De functie is per maandag 3 juni beschikbaar voor 24-32 uur per week. Deze functie is op projectbasis voor ten minste 5 maanden, met een optie tot verlenging (4 x 6 maanden).

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór vrijdag 3 mei 12.00 uur aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteer. Ons referentienummer is 24202. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Carlo Klerx op 078-6182212.

Deze opdracht is verlopen

Bekijk hieronder actuele opdrachten uit hetzelfde vakgebied.


Carlo Klerx

Carlo Klerx

info@pia.nl


Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interimbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs.